zaterdag 14 december 2013

limited edition kerst blush van de Etos

Vandaag heb ik de kerst blush van de Etos gekocht. En ik vind hem zo mooi!
De warme kleur spreekt me enorm aan, en omdat ik hem al eerder in de winkel zag liggen ( maar toen mijn portomonee was vergeten) en hij me nu weer op viel heb ik hem gekocht. Ik had geluk want het schap was bijna op, en ik had de laatste nog hele blush te pakken. De rest was kapot of al gebruikt, ik snap nog steeds niet dat mensen niet gewoon de tester gebruiken.



















Dit is de blush. Hij heeft een hele mooie peace kleurige glans met een gouden gloed. Hij past perfect bij de kerst door de gouden gloed. Hij is niet brokkelig en brengt makkelijk aan. Ik wou hem al erg lang en ben echt blij dat hij er nog was!



















Hij heeft een soort van goud/gele vlekken, maar als je hem swatcht zie je daar helemaal niks van. De rest is een hele lieve peace roze kleur, wat ik erg mooi vind omdat mijn huid heel licht is.


















hierboven zie je de swatch. Je ziet eigenlijk niet op de camera hoe mooi hij is. Ik vind hem zelf veel mooier en de gouden gloed zie je ook veel meer. Ik ben erg tevreden over dit product. Hij is te koop bij de Etos voor 4.50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten