woensdag 27 november 2013

voorstellen

hallo allemaal,

 Dit is dus de eerste keer dat ik wat voor jullie schrijf, en ik vind het nu al leuk.
laat ik me even voorstellen, ik ben Christie, 13 jaar en ik mix al een tijdje. ik  mix omdat ik het leuk vind en omdat ik mijn gevoel Enzo er in kan uiten. ik ben zelf nog al verlegen en stil en soms ergeren mensen zich daaraan. ik ben niet echt iemand die graag stil zit en niks doet, ik moet wat doen en ik vind dat ook leuk. ook al zie ik er dan nogal lief en schattig uit, maar mijn hobby's zijn niet echt zo heel erg liefjes. onderanderen mixen, dat is niet echt de schattigste hobby.

nou, dit is mijn voorstelling( tenminste ik heb wat gezegd). en als jullie nog vragen hebben of opmerken, dat kan je altijd bij me kwijt.
 veel kijkplezier!
xx cctjex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten