woensdag 27 november 2013

remix alchemy Above & beyond



ik ben een paar dagen geleden bezig geweest met een mix. dit keer een remix, omdat dat liedje me erg inspireerde, het gaat namelijk om een meisje die ziet dat haar man vreemdgaat. ik snap het filmpje niet helemaal. want nou ja ik denk niet dat je echt dood kan gaan van liefdesverdriet, ik denk dat dat dan meer een uitdrukking is.
ik vind het ook erg leuk om te mixen, jammer genoeg heb ik niet de apparatuur om er iets heel erg mee te vervormen, dus nu is het nog gewoon met de laptop en keyboard.
onder deze video staat ook dat ik het even niet meer zag zitten, dat was ook zo totdat ik een film keek van Armin van Buuren. ik vond het zo mooi dat ik dacht: het maakt me niet uit wat mensen denken het is mijn hobby en ik vind het leuk. maar natuurlijk mogen jullie jullie mening geven, maar één ding ik blijf het proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten