maandag 2 december 2013

10 dingen die ik sowieso nog wil doen.

Ik heb een paar wensen die ik sowieso nog wil doen.ik heb een lijstje gemaakt, en dit is het resultaat, er zit geen volgorde in dus ik wil ze allemaal even veel.

  1. op schietles, met als gevolg een wapenvergunning.
  2. op reis naar Londen, Parijs,New York of Rome.
  3. geen vliegangst meer hebben en gewoon een vliegtuig in stappen.
  4. ooit alles netjes opruimen, zonder dat mijn moeder moet zeuren.
  5. een wereldreis maken, met het doel om mensen een beter leven te geven
  6. getrouwd zijn en een gezin stichten
  7. een opleiding volgen, en een goed verdiende baan hebben
  8. een eigen bedrijfje stichten
  9. het bloggen als mijn bijbaan hebben.
  10. ooit beroemd zijn, maar ook niet zo beroemd dat ik overspoeld wordt met de media.


dit zijn de dingen die ik graag nog wil doen met mijn leven, ik wil er nog wel meer doen, maar deze kwamen nu in mij op. en dat was het dan, veel leesplezier x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten