maandag 2 december 2013

Budget make-up

Waarschijnlijk geef jij als geen ander geld uit aan kleding, schoenen, accessoires en niet te vergeten aan make-up! Maar juist voor dat laatste hoef je niet zo veel geld aan uit te geven.
Winkels zoals de Hema, Etos en de Kruidvat verkopen make-up van een goede kwaliteit en voor een lage prijs. Ik plaats dan ook regelmatig artikels over bijvoorbeeld Essence, Miss Sporty en Catrice. En ook niet onbelangrijk, de make-up van de Hema, Catrice, Essence en de Etos is dierproefvrij!
Ik laat je goede en betaalbare make-up onder de €10 zien:

            H&M nagellak 2,95                                                  H&M oogschaduw 4,95


 Maybellin Dream Matte Mouse 6,49                                                                                                       Revlon Super Lipgloss 7,45     













                                                                                                               
  Essence bronzing poeder 2,79                                                               Essence eyeliner pen 1,99




















dit zijn producten van verschillende merken, zo kan je heel wat variatie afleggen. Ik heb ze zelf niet allemaal uitgeprobeerd, maar ik denk dat de producten van Rimmel en Essence sowieso goed zijn, Want ik heb daar ook Andere producten van. Het enigste wat nog mist aan mijn stage zijn kwasten, want daar heb ik een tekort aan. maar sinterklaas komt er nog aan, en al mijn cadeau's worden nog uitgebreid besproken.
Okej dat was even tussendoor, nu de andere helft.
 H&M foundation 4,95                                                                                 Catrice nagellak 2,49
                                                                           
En dat was het dan, ik denk dat er nog wel een keer een andere budget review komt. Veel leesplezier xme                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten