vrijdag 6 december 2013

de winter

Misschien hebben jullie het gezien, de achtergrond is veranderd. Dat zal ik elke keer gaan doen, dus als het kerst is kun je verwachten dat de achtergrond ook in de kerstzweer komt. Ik ben niet van altijd het zelfde, dus de achtergrond zou blijven veranderen, zo ook als ik jarig ben. Nu is de achtergrond nog herfstkleurig maar na 20 december (dacht ik) is het winter , dus dan komt mijn blog ook in de winterzweer.

Maar nu wil ik jullie laten weten dat het bijna winter is en dus veel  mensen zitten in een winterdip. Een winterdip is eigenlijk dat je je suf en moe voelt, het liefst wil je alleen maar slapen of de hele dag achter de computer hangen. Dat kan ook leuk zijn, maar het verstoord je ritme alleen maar meer. Ik zelf kan niet van mijn ritme afwijken, ik moet nou eenmaal naar school. Dus ik heb altijd bezigheden die niet altijd zo leuk zijn (bijv: huiswerk).

Nu zijn de dagen dan misschien Grouw en saai, je kan er ook iets zelf iets leuks van maken. Ik ben in de wintermaanden altijd vreselijk verslaafd aan thee. En omdat ik eigenlijk nooit zo veel drink, is het wel een goede verslaving omdat ik er meer van ga drinken. Je kan bijvoorbeeld ook lekker gaan bakken, cupcakes zijn in de wintermaanden altijd heel populair.

In de winter is het misschien koud maar je moet wel proberen naar buiten te gaan. Soms is dat helemaal niet leuk, maar als je het niet doet ben je al helemaal versuft en lig je waarschijnlijk de hele dag onder een deken op de bank ( niet dat dat niet lekker is).

De winter kan ook een inspiratie bron zijn, tenminste voor mij wel. Ik hou erg van warme trouwen en die zijn er genoeg in de winter. En natuurlijk is er de kerst en sinterklaas. Zelf vindt ik kerst hartstikke gezellig en bij sinterklaas vindt ik de cadeau's leuk om te krijgen. Bij kerst ga ik altijd achter de computer zitten om eens lekker YouTube filmpjes te bekijken, ik kijk dan bijvoorbeeld een make-up tutorails en probeer ik lekker aan de slag te gaan.

dus eigenlijk heb ik niets te klagen met kerst, en nu kan ik ook heerlijk bezig zijn met mijn site, en missschien maak ik er wel nog één bij.

In deze maanden is  het koud en harstikke druk, maar ook super gezellig en we komen er vast wel doorheen. veel leesplezier x me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten