dinsdag 24 december 2013

kerst make-up look #1

Vandaag laat ik jullie een kerstlook zien. Hij heeft het Thema goud, en dat vind ik heel erg bij de kerst passen.























En dit is dan het resultaat( met een aanzienlijk slechte foto). Ik ben hier dus blijkbaar vergeten om er een lipstick bij te doen, voor als het mensen opvalt. Mijn camera is niet de beste en de nieuwste meer. Maar ja, ik probeer te sparen ( wat mij nooit lukt).

En dan is dit het resultaat. Ik heb hier voor een geel/gouden onderbasis gebruikt, die blijkbaar merkloos is. en daaroverheen de wet & dry intensif doye eyshadow van Catrice in de kleur; 080 Please Gold The Line. Als je hem nat aanbrengt blijft hij mooier en langer zitten. Als mascara gebruikte ik een bruine mascara van Lóreal. En als oogpotlood in een zwarte kleur van het merk Lanéche, wat ik een erg fijne en lang zittende oogpotlood is.























als blush gebruikte is de Limited Edition Blush van de etos, een erg fijne en rustige blush. Daaroverheen deed ik een merkloze bronzer voor net wat meer effect.











Ik gebruikte voor mijn lippen een best wel felle kleur roze maar ik vond hem bij deze look wel passen. Sowieso vind ik dat je bij de kerst wel wat extra mag opvallen.

Dit waren de resultaten. Ik denk dat er nog wel meer make-up looks komen. En morgen is het natuurlijk kerst dus zeg ik, fijne feestdagen allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten