woensdag 25 december 2013

kerst make-up look #2

hallo, ik heb dit keer weer een kerstlook voor jullie en deze keer met rood. Ik ben niet heel erg van de rode kleuren en vooral niet op mijn ogen. maar deze keer heb ik er toch één bij elkaar gevonden.
















Rood/roze, Ik had wel wat rode oogschaduw maar niet veel, dus heb ik vooral roze gebruikt. een rode look met een roze ondertoon denk ik dan zo. Ik was trouwens ook vergeten mijn nagels te fotograferen ( lekker dom).

Hier zie je het, in mijn buitenste ookhoek zit het meest felle rode oogschaduw en hoe meer naar binnen hoe meer rozer en lichter het wordt. Als oogschaduw basis had ik een geel achtige kleur gebruikt en die kwam er een beetje doorheen.

Als blush heb ik de Limted Edition Blush  van de Etos gebruikt. Ik vind dat nog steeds de meest kerst achtige blush die ik heb.

Mijn lippen heb ik vrij simpel gehouden, een nude lipgloss heb ik ervoor gebruikt. Zo gaat alle aandacht naar je ogen maar heb je toch wat op je lippen.

En dit was dan mijn tweede make~up look. Ik weet niet of er nog meer komen want de kerst staat al voor de deur. fijne feestdagen iedereen! xme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten