donderdag 26 december 2013

My Christmas in pictures

Mijn kerst was super gezellig. Ik heb veel gegeten en veel bij familie gezeten. Op eerste kerstdag heb ik ook nog een cadeau gekregen, waar ik heel erg blij mee ben! Ik kon het cadeau niet op de foto zetten omdat ik er zelf foto's mee maakten. Dus je raad het al een camera. Dit keer een compact camera maar wel met full HD, Wifi en 16.0 megapixel. Mijn cadeau is de Nikon coolpix S6500.

Omdat ik wou kijken hoe mijn camera nou eigenlijk zijn werk deed, heb ik een paar close-ups voor jullie met natuurlijk het thema kerst. Dus de kerst sfeer is op de foto gezet.




















En dan krijg je zulke foto's. Een hele mooie kerstbal. Zie je het verschil?, ik wel! De scherpte is veel beter en van de HD merk je ook aardig wat. Maar dit is een typisch kerst sfeer picture.


















Hier heb ik de kleur weggehaald, of bijna weg. De kerstboom staat een beetje als middelpunt. Dus daarom een paar kerstballen en dingen voor in de boom.
Ja die kennen we wel. De notenkraker doet ook weer mee dit jaar. Ik vond hem eigenlijk vooral schattig, dus daarom even een close-up momentje voor de notenkraker.
Ja, een lampje. Mooi hé? Nee, eigenlijk niet. Het is gewoon een close-up die me inspireerde en daarom mag hij ook in het rijtje erbij.Wel veel close-ups van dingen in de kerstboom.


Nee, deze zijn niet gevallen. Eigenlijk best wel jammer, ik vind dat het bij kerst ook wel wit mag zijn buiten. Deze kerst bleef het bij een kristal aan de muur.


Deze vond ik eigenlijk gewoon liefjes. Hij stond in de huiskamer van mijn oma, en ik vond het wel een leuk huisje.
Mijn Favo parfum was een parfum van Christina Anguilera, Red Sin. Een hele lieve parfum en hij blijft erg lang zitten. Wil je mij blij maken, dan moet je deze geven. Ook al is hij nog lang niet leeg, Ik ben er erg zuinig op en gebruik hem dan ook alleen voor hele belangrijke gelegenheden. Maar ik vind wel dat ik hem bij de kerst lekker mocht opspuiten.

Ja en dit ben ik, deze maakte mijn vader van me. We hadden die avond een vreselijk gezellig diner.

En hoe was jullie kerst?  Fijne dag nog, Xme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten