vrijdag 27 december 2013

Mijn tekeningen

Ik ben de laatste tijd weer veel van hete tekenen, en nu het vakantie is doe ik het ook weer vaker. Nu heb ik een map waar ik mijn mooiste tekeningen in bewaar.En die wou ik graag aan jullie laten zien. Ik weet niet hoe oud ze zijn en waarneer ik ze heb gemaakt. Maar ik ben erg van de Manga poppetjes als het gaat om tekenen. Ik kan ook totaal niet tekenen zonder voorbeeld, dus de meeste tekeningen heb ik na getekend.
Misschien te zien maar ik kan hem nog wel wat mooier maken en volgens mij is hij ook nog niet helemaal af. Op zich is hij niet de lelijkste die ik ooit tekenende.
Euhm..Wat moet ik hier van zeggen. Ik ben niet zo'n expert in het gebied van ogen recht tekenen blijkbaar.




















Ik heb ik er aardig wat van. Maar deze is toch de mooiste. Het blijft nog steeds bij Manga maar ik vind dat dan ook hele mooie tekeningen maar wel vooral als andere ze hebben getekend. Sommige mensen kunnen echt goed tekenen!
Dit is volgens mij niet echt Manga. Zo maakte ik vroeger altijd ogen, dat had ik van een vriendin geleerd. In groep 7 en groep 8 op de basisschool was ik altijd veel van het tekenen. Dus misschien komt deze daar wel van.
Volgens mij is dit ook geen Manga. Maar ik vind hem wel wat hebben, tenminste het origineel. Ja, deze vond ik terug op internet. Vroeger ging ik liever naar school en vond ik vakantie's maar saai, en nu zijn mijn vakantie's nog bijna drukker dan een normale schooldag. Ik heb deze hele week geen dag gehad dat ik niks te doen had.
Deze is wel wat bekender, en ik zie hem ook vaker op een site op iets anders. Ik ken heel wat meiden die deze al hebben getekend, dus ik ben niet de enigste.
Dit was één van de eerste volgens mij, Ik heb hem ook vaker getekend en hij zit dan ook vaker in mijn map. Ik bewaar door de jaren heen de tekeningen die ik het meest mooi vond. En ik heb er aardig wat.
Nu komen we bij de dieren. Ik had ( en nu nog steeds denk ik) altijd zo'n boek met  allerlei dieren om na tekenen. Daar zat deze ook tussen.
Paarden vond ik vroeger altijd leuk om na te tekenen. Maar nu hou ik het liever bij de Manga poppetjes. Dit paard had blijkbaar vampier achtige tanden. Misschien een soort magisch paard?
Dit is opeens een hele andere stijl van tekenen. Maar ik vind hem nogal vreemd eruitzien. Ach, rare tekeningen horen er ook bij.

Heel wat paarden tekeningen komen nu voorbij. Deze is al heel oud, dat is eigenlijk het enigste dat ik weet.
En ja, nog een paard. Dit is wel de laatste van het rijtje. Geen paarden meer voor mij. ik ben niet zo fan van paarden meer, maar vroeger was ik dat wel. Vroeger ging ik ook wel is mee met mijn tante om te paardrijden. Dus misschien lag het daar aan.
Dit is de laatste. Het waren er aardig wat en ik ben er ook niet bepaald trots op. Maar mij leek het wel leuk om er een verhaal over te schrijven.  het zijn aardig veel foto's, maar ik denk dat dat niet erg is. Er staat nog heel wat op mijn lijstje om te doen dus wees niet bang. veel leesplezier Xme


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten