zaterdag 28 december 2013

My Christmas Present

Met kerst doen wij altijd één groot cadeau, dit keer kreeg ik de Nikon Coolpix S6500. Als het mij betreft is het één van de beste compacte camera die er is. Hij werkt fantastisch en alles is super scherp. Natuurlijk moest ik nog even wennen aan het scherpstellen met deze camera maar na een paar dagen heb ik toch wel aardig mooie foto's kunnen maken ( zie My Christmas In Pictures). Het zoomen gaat super makkelijk en hij kan op meerdere dingen scherpstellen. Natuurlijk wou ik hier even een review over schrijven.
En dit is hem dan. Een erg handige en meeneembaren camera. Mijn vorige camera was een al wat oudere camera, en die komt zeker niet in de buurt van deze. Volgens mij was hij benoemt tot beste koop, maar dat weet ik niet zeker.
Dit is de helft van wat hij kan zoomen, zover kan alleen de lens. Maar ik heb nog niet zo ver hoeven te zoomen, want dan zoom je letterlijk uit je huis.
 
 
Ik ben erg tevreden over deze camera en raad het je dan ook aan, dit is een erg handige, kleine compacte camera!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten