zondag 15 december 2013

review Okoia stijltang

Voor sinterklaas heb ik een stijtang gekregen! jeah! Omdat ik de laatste tijd erg druk was heb ik er nu pas een review over.

Ook al ging ik eigenlijk voor de Carmen stijltang, toch ben ik ook heel erg blij met deze. Het merk ken ik niet maar dat hij het goed doet weet ik wel.
De stijtang kan tot 270 graden maar ik heb dat niet nodig, het werd aangeraden om met 150 graden te beginnen. Ik gebruikten meteen 150 graden en dat was voor mij genoeg. aan de zeikant heeft hij ook een slot, wat heel handig is voor het opbergen.
 

















je ziet aan de zeikant het slot, wat je in moet drukken. Het slot zit aan de twee zeikanten, eentje voor open en eentje voor dicht. de drie knoppen zijn: de uit/aan knop, en een plus op een min voor de graden. Hij geeft aan met streepjes hoeveel graden hij is.




een dag later was het nog steeds stijl, teminste een beetje maar ik heb gekruld haar dus het valt nog steeds mee. En dat was het dan, fijne feestdagen nog!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten