vrijdag 20 december 2013

favorite van december


Dit is mijn echte favoriet van december, het liedje Into The West. Ik vind het zo prachtig nummer. Ik heb deze maand Lord Of The Rings nummer 1,2 en 3 gekeken, maar deel 3 inspireerde me enorm. Ik houd wel van een beetje actie en spanning in een film, en dat komt er helemaal  in voor. Dit liedje luister ik wel 5 keer op een dag en hij blijft me de hele tijd bij. Ik heb niet gauw een lievelings nummer maar deze is het denk ik voor altijd!

Natuurlijk was dat niet mijn enigste favoriet. Mijn favoriet make-up product is deze maand de Limited Edition Blush van de Etos.


















Het is een mooie kleur en ook nog eens fijn. Maar ik ga hier niet uitgebreid over vertellen omdat ik er ook al een review over schreef, en ik denk dat het een beetje onnodig is.


Verder heb ik nog een paar acteurs waar ik enorm van van ben. Natuurlijk noem ik ze op: Orlando Bloom is er één van. Hij speeld legolas in Lord Of The Rings en hij speeld ook in Pirates Of The Caribbean.( dit zijn de films die ik heb gekeken).


















Ik vind hem erg goed spelen, hij gaat goed in zijn rol in en doet het erg leuk. Natuurlijk is het altijd één van de hoofdrol spellers die je altijd aanspreken omdat je daar gewoon meer van weet.Maar sommige vallen gewoon op. En zo dus ook Orlando Bloom die ik erg goed vind spelen!

Natuurlijk kennen we de film The Hunger Games maar deel 2 is alweer in de bois; Cathing Fire. Ze hebben zich erg goed aan het boek gehouden vind ik zelf, bij deel 1 was het niet helemaal het zelfde en waren er dingen veranderd. Jennnifer Lawrence is weer zo'n persoon die opvalt in een film. Sommige acteurs vallen nou eenmaal op, en dat vind ik nou net zo leuk. Ik heb altijd al een droom om in een echte film te spelen, en dan wel een film met veel actie en spanning ( bijv; Lord Of The Rings of Pirates Of The Caribbean). Als kind had ik het al en het is me altijd al bijgebleven. Natuurlijk komt het er denk ik niet van en ik mag ook niet zeuren want ik ben al vaker op tv geweest. Maar ik had het over Jennifer Lawrence.

















Jennifer Lawrence hoe kan het ook niet anders, ze past perfect in het plaatje van The Hunger Games tenminste dat vind ik. Zoals ik al zei ik hou wel van wat spanning in een film en ook van acteurs die hun rol echt goed doen. Jennifer Lawrence doet het perfect!


Ik kan nog wel wat acteurs opnoemen maar dat doe ik maar niet anders word het wel een heel lang verhaal over allerlij acteurs en spelers.
Nu gaan we weer naar een paar producten die ik echt fijn vind. De deo die ik deze maand het meest hebt gebruikt is een deo van 8x4, ze hebben een hele goede maar frisse geur. Echt een aanrader! Deze maand gebruikte ik een nieuwe deo, tenmiste dat stond erop. de naam was; Unity.
Ik vind het altijd leuk dat ze allemaal namen hebben en sommige van die namen zijn erg leuk!

Ik vind het een erg fijne deo, en de bus vindt ik best wel mooi opgemaakt. De geur is heerlijk fris en blijft lang behouden. Dus eigenlijk ben ik er enorm tevreden mee.
 
 Mijn favorite eten was deze maand; chocola! Dat komt natuurlijk ook omdat het sinterklaas was en bij kerst heb je op zich ook wel chocolade kransjes en dingen. Ik hou erg veel van chocola, daar houden we het maar op.
 
Dan zijn er nog een paar liedjes die ik erg vaak luisterde. Natturlijk één van Rihanna; The Monster. Een leuk lied en erg orgineel vind ik zelf. Het is wel zo´n lied die in je hoofd blijft zitten, dat wel.
En lekker swing nummer vind ik. Dat mag ook niet onbreken bij deze drukke maand!
 
En dat was het dan voor deze keer even, niet al te lang maar toch nog wat. Hopelijk vinden jullie het een leuk onderwerp. x me
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten