woensdag 1 januari 2014

Happy 2014

heyy mensen,

De beste wensen nog!!
Voor mij was het dit jaar niet al te bijzonder, vuurwerk afsteken en oliebollen eten. Zo als elk jaar. Het enigste wat dan nog wel anders was, was dat mijn mobiel om 5 minuten voor 12 kapot ging! Hoe kreeg ik dat voor elkaar! Nu had ik gelukkig een oude van mn vader. Maar dan nog, het was geen goed begin van het nieuwe jaar. De grootste proef die ik dit jaar ga doen is; mijn kamer netjes houden. De grote schoonmaak begint vandaag, en zo moet het dan ook blijven. verder weet ik het nog niet echt.. Maar ik wil wel meer risico's nemen en me wat minder dan normale dag regels en dingen.

Dit was nou even een soort begin van 2014, niet te groot en ja ik zie het allemaal wel. Ik hoop dat ik door blijf bloggen, maar na deze dingen moet mijn blog even op een lager pitje. Sorry!

Het bloggen wordt dus niet elke dag meer en ook al vergat ik somige dagen, het word nog wel wat minder. Maar ik denk dat sowieso één per week wordt. Xme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten