maandag 30 december 2013

Lord Of The Rings inspired make-up look

hey,
Ik ben ontzettend verliefd op de film Lord Of The Rings en daarom heb ik er een make-up look van gemaakt. Omdat mijn ogen de laatste tijd erg vervelend en snel rood zijn, heb ik het niet al te uitgebreid gedaan. Maar ik wou het jullie toch even laten zien.














Ik ben nog niet de beste in ogen fotograferen. Maar dit is het resultaat, ik heb zwarte oogpotlood gebruikt en een donkerblauwe oogschaduw als eyeliner gebruikt. op mijn ooglid deed ik een oogschaduw die over één kwam met mijn huidskleur en boven mijn ooglid tot aan mijn wenkbrauwen heb ik een wit/glitter oogschaduw aangebracht.














Zo kan je het beter zien. Ik had een oogschaduw die een punt had als een eyeliner en zo was het makkelijker aan te brengen. Zwarte mascara mag ook niet ontbreken.















En dit was het dan al weer. Ik ben geen expert in make-up en dus is het vrij simpel gehouden. Maar ik vind dit wel een beetje aan het thema houdend. Hier komen denk ik nog meer artikelen van. Xme


Geen opmerkingen:

Een reactie posten