zaterdag 8 februari 2014

wat zijn mijn waarden?

ik las dit in een artikel van teskuh.nl en vond het een heel leuk idee.wat zijn mijn waarden eigenlijk? Ik ben niet echt een meisje dat erg opvalt maar het lijkt me echt wel leuk om een keer in een film te spelen en in de spotlight te staan.
laten we beginnen:

 ik heb er over nagedacht en ik heb deze waarden bij mij neergezet:
-fantasy: Ik hou van het wegdromen bij films en schrijven doe ik regelmatig.( ik porbeer nu een verhaal/boek te schrijven)
-gerechtigheid: ik hou van eerlijk zijn en kan ook echt niet liegen.
-liefde: voor iedereen waar ik van hou gaa ik door het vuur voor ze. ik zal ze nooit in de steek laten.
-nederigheid: ik ben niet het meisje dat je op de voorgrond ziet. maar mij lijkt het wel echt leuk om in een film te spelen en een eigen band hebben.
-uitdaging: uitdaging is voor mij eigenlijk een soort grote wens. Ik wil heel erg graag actrisse worden en in een leuke film spelen. En het lijkt me ook super tof om een eigen band te beginnen! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten