vrijdag 7 maart 2014

lente looks #1

Het is een tijdje geleden dat ik heb geblogt maar nu moest ik het gewoon doen. Ik heb zo veel inspiratie opgedaan dat ik het niet meer kon laten. Deze keer gaan we de lente in dus veel nieuwe en leuke ideƩn.
Hier komen er heel wat die ik ga bespreken:


















Dit vind ik een hele mooie combi. Het donkere blauwe staat haar geweldig en met dat lichte overheerst het ook niet zo erg dat het te fel wordt. Ik vind het tenminste een hele mooie outfit wat goed past bij de lente.




















Echt iets voor de lente dat wel. De zwarte laarsjes en de zwarte tas maken het helemaal af. de trui en de korte broek vind goed bij elkaar passen. Misschien doe  ik dit ook een keer aan.
Jaa! Een blouse met een zwarte broek.  een super combi en de hoed maakt het helemaal af. Ik vind het geweldig. De blouse is mooi blauw met een klein beetje zwart, zo past ie precies bij de zwarte broek. De hoed maakt het een beetje stoerder.



Een  bloemenjurkje maar toch is het stoer. Door het roze leren jasje wordt het al helemaal stoer. Ik ben niet zo heel erg van het rokjes en jurkjes dragen maar dit vind ik toch wel heel erg leuk.
Hiervoor is het eigenlijk nog te koud maar toch vind ik het wel erg leuk. Het is eerder een zomer look, maar ja. Ik weet niet helemaal wat het is maar ik denk een jurkje. De hoed maakt het iets stoerder ook al is het jurkje nou niet echt heel liefjes. De handtas vind ik er erg vrouwelijk bij staan.
Ultra stoer! Dat is het. Ik mag het wel. de rode trui en de jeans passen heel goed met elkaar en door het jasje, de tas en de hoed wordt het echt een stoere outfit. Ik ben niet van het lieflijke en dit is dus echt mijn favoriet. lekker stoer, I love It!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten