zaterdag 22 maart 2014

Lente looks #2

Jullie zagen al de andere helft van inspiratiebronnen maar ik wou er toch nog een paar aan toe voegen. Dus vandaag de andere helft van de'' lente looks''
Ik vind hem erg stijlvol. Lekker schattig, ik zou het alleen nooit zelf dragen. Ik ben niet iemand die heel erg veel rokjes draagt ookal vind ik het wel erg leuk om naar te kijken. Dit is een erg simpele look maar toch super leuk! I Love It.
 
Dit is niet echt mijn favoriet. Hij is erg simpel en zo iets draag ik best wel vaak. Ik heb hem gekozen omdat hij min of meer bij mijn stijl overheen komt. Opzich is hij wel te doen maar hij springt er niet helemaal uit.
Weer een hele vrouwelijke. Door het roze wordt het nog iets liever en meisjes achtiger. De blouse vind ik wel erg leuk bij de jas staan maar de roze jas zou ik zelf weglaten, ook al maakt hij het plaatje wel af.
Deze vind ik ik wel weer heel erg leuk! Het jurkje vind ik erg mooi en met het leren blauwe jasje wordt het nog ietsje stoerder gemaakt! I Love It <3.















Dit is weer één van mijn favorieten. Het zwarte en grijze staan erg mooi bij elkaar en de bruine lage schoenen maken het weer helemaal af. Ik geniet van deze look.

En dat waren de looks weer voor vandaag! Ik hoop dat je een beetje inspiratie op hebt gedaan. Ik in ieder geval wel, Op mijn lijstje staan Fijn weekend X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten