vrijdag 21 maart 2014

Essence Producten revieuw

 
Hey, Ik ben weer eens gaan wezen shoppen en heb een paar nieuwe dingen van Essence meegenomen. De nieuwe lente collectie ligt alweer in de winkel en ik ben er erg tevreden over. deze dingen ga ik vandaag bespreken, ik heb alleen jammer genoeg geen tijd gehad om er een look van te maken.

Het Essence All About candies pallete is een pallete met hele lieve pastel kleurtjes. Het doet me heel erg aan de lente denken. De pigmentatie ziet er aardig goed uit ook al zijn het lichte kleuren.

Dit is een nieuwe blush van Essence. Een hele mooie tweekleurige blush met een roze en een oranje tint.Typisch de lente dus! De pigmentatie is heel erg goed! Ik ben tevreden.

Het al about sunshine pallete is een heel mooi pallete, vind ik zelf dan. De pigmentatie is super en zelfs de lichte kleuren zie je fantastisch goed. Je kan met dit pallete alle kanten op, je kan een donkere ooglook maken maar ook een nudelook. Ik ben erg tevreden over mijn aankopen en ik hoop dat jullie genoten hebben... doegh xx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten