zaterdag 30 november 2013

Een kledingstuk dat ik, ondanks dat het nog uit twee draden en één stiksel bestaat, nooit zal weggooien


Ik weet het het is een raar onderwerp maar dan nog, wat zou ik nooit weggooien?
Ik hoef daar niet lang over nadenken, het is mijn favo houthakkers blouse. Vrij simpel maar toch onmisbaar, en je kunt hem overal op aan. Ook al past hij eigenlijk totaal niet meer ( omdat hij 3 maten te klein is), doe ik hem nog steeds aan. De oplossing voor het mouwprobleem: je mouwen opstropen, niemand die het ziet. Gelukkig is hij aan de onderkant vrij lang, dus het valt niet op. Ik kan hier echt uren over door praten en typen, Maar ik heb een vraag aan jullie: Welk kledingstuk wil jij nooit meer kwijt??





















Dit is dus de Houthakkersbouse, maar ik denk dat jullie dat al wisten. Natuurlijk heb ik nog veel meer kleding wat ik leuk vind, maar dit is echt de leukste. Ik heb hem alleen in een andere kleur, maar ik moet nodig een nieuwe. ik wil graag weten wat jullie leukste kledingstuk is, en misschien komt er nog een gevolg. Maar dat ligt geheel aan jullie. Ik hoop dat dit ook iets is waar jullie wat aan hebben. veel leesplezier x


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten