vrijdag 29 november 2013

schoencadeau's

jaja, vandaag laat ik jullie mijn schoencadeau's zien. Natuurlijk is het nog geen sinterklaas geweest, dus daar komt ook een review van.maar nu mijn schoencadeautjes!

ik heb er drie gekregen, en alle drie producten van Catrice. Ik vindt het zelf fijne producten en zou het dus ook veel gebruik van maken.


de blush brush van catrice is een hele fijne kwast, hij brengt het simpel en ook gelijkmatig aan. Ik gebruik hem nu elke dag en het bevalt me goed.




ik kreeg ook de allround ultra black mascara van Catrice, een fijne mooie mascara die goed aanbrengt vindt ik zelf. Ik koop eigenlijk  nooit een mascara opnieuw, maar deze is wel een aanrader. Natuurlijk bestaan er betere mascara's, maar deze vindt ik wel erg goed.
















 En dan nog het laatste product, een oogschaduw die erg mooi is, vindt ik zelf. Hij heeft een mooie glans, en je kan hem zelfs zonder basis dragen. Ik vindt deze ook al heel fijn. Ik ben er zeer te vrede mee. Ik vindt de intensif Eye oogschaduw super!













 En dit was het dan, mijn schoencadeautjes. ik ben er erg blij mee en nouja ik ga ze goed gebruiken. veel leesplezierx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten