zondag 22 december 2013

Sieraden van december

vandaag laat ik jullie mijn meest gedragen sieraden zien die ik de afgelopen tijd heb gedragen. Eigenlijk hoorde er nog een appel ketting bij te hebben maar die ben ik kwijtgeraakt.


















Dit zijn mijn horloges, ik draag ze niet heel vaak maar heb ze de laatste maanden wel meer gedragen. Ik vind horloge met de snor het leukste.


















Dit zijn de ringen die ik de laatste tijd heb gedragen. Ik houd erg veel van gouden sieraden en dus zijn de meeste ook goud. Ik draag wel vaker ringen dan andere dingen omdat ik ringen net iets leuker vind dan de rest. Ook al vind ik kettingen ook wel leuk. Ik heb ook wel het idee dat ik de laatste tijd meer sieraden ga dragen uit mezelf.


















Dit zijn de armbanden. Weer heel veel goud maar toch ook twee armbanden die zilver zijn. Ik heb ze uit verschillende landen, en ook één van de site beautiful Bijoux. Ik vind dat ze daar erg leuke sieraden hebben.  Ik draag niet vaak armbanden maar deze vind ik wel het leukst en ik begin wel veel meer armbanden te dragen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het zijn aardig wat kettingen maar ik draag altijd meer kettingen dan armbanden en vaak zoek je ook een juiste ketting erbij.( ik kom er dus net achter dat de foto een beetje onscherp is, excuses). Jullie zijn wel dat er veel goud/brons bij zit. Ik vind zelf dat dat me beter staat dan zilver en het komt ook omdat goud mijn lievelings kleur is. 
 
Dit zijn mijn favoriete sieraden van deze maand, even een vraagje; wat zijn jullie favo sieraden en wat vinden jullie hiervan? xme

 











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten