dinsdag 11 maart 2014

mijn favo film muziek

Deze wisten jullie waarschijnlijk al. Ik heb een zwakte voor Fantasy films en de muziek is er altijd zo mooi in. In The Lord Of The Rings hoor je bij elke film een bepaalde melodie die terugkomt. In The Fellowship Of the ring is het de gene hier boven, Concerning hobbits

 
In The Two Towers is het de riders of rohan, wat echt een lekker nummer is vind ik zelf. Ik hou er wel van als er een orkest achter een film zit. Het maakt het allemaal net even wat spannender. In de derde film heb ik niet echt een Melodie gevonden. Maar er is wel een song in de film die ik erg mooi vind. Het begon bij mij met deze song en eindigde met de band Beecake. Dit is de derde en de laatste favo van deze revieuw.
Dit was het dan. Het was een korte revieuw. En sorry dat het alleen maar Lord Of The Rings songs zijn, ik kan het gewoon niet laten. Zit je eenmaal in de film dan kom je er nooit meer uit. Ik hoop ooit nog eens een gesprek aan te gaan met Elijah Wood, Billy Boyd, Sean Astin en natuurlijk dominic Monaghan. Mocht je nou ook zo'n Big fan zijn als mij kijk dan even op mijn twitter of instagram:
@cctjex en xchriss_x
 
Fijne dag nog x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten